الجمعة، 21 نوفمبر 2008

ارحمنا يارب

يارب نجينا من حوادث الطرق يارب


ونجينا من سواقين المكروباصات الهمجيين

واسترها علينا يارب

المرادي كتفي ودراعي ربنا يستر من بكرة :S

هناك 15 تعليقًا:

mUsLiM يقول...

بكره خيــر ان شاءالله (( ابتسامه ))

وألف سلامة يا أختى عليكى

خلى بالك من نفسك :)

السلام عليكم

Fatma يقول...

سلامتك الف سلامة

ايه اللي حصل بس !

غير معرف يقول...

سلامتك


ان شاء الله كل خير

مش تقلقي يا فنون :)

~ Heba ~ يقول...

وانا نازلة من المكروباص لقيت واحد تاني على اليمين ماشي مش شايف راح خابطني وكان حيدوس عليا لولا الناس زعقت فيه

بس الحمد لله جت سليمة والاصابة بسيطة في كتفي ودراعي

مفيش فايدة سبت العربية وركنتها تحت البيت عشان خاطرهم الاقيهم ورايا حتى وانا راكبة مواصلات :S

مصعب : الله يسلمك يامصعب شكرا على سؤالك واطمن انا كويسة

فنون : متشكرة قوي على اهتمامك واطمني الحمد لله جت سليمة المرادي

ايمان : انا بسبع ارواح ماتقلقيش ياقمر :D

شكرا ليكوا بجد ربنا مايحرمنيش منكوا يارب :)

Mohammed يقول...

خلي بالك من نفسك يا هبة
الف سلامة عليكي

~ Heba ~ يقول...

الله يسلمك يامحمد شكرا على سؤالك :)

... amr يقول...

خلي بالك على الميكروباصات يا بنتي !!
الميكروباصات بتشتكي منك !!

جربي الطيارات ... بس مش مضمونة برضة الايام دي :(

الف سلامة عليكي و تكون دي اخر الحوادث ان شاء الله :)
خلي بالك من نفسك و من الميكروباصات برضة :)

~ Heba ~ يقول...

استاذ عمرو : انا مخلية بالي بس تقول اية في الهمجية بتاعتهم دي :S

شكرا على سؤالك ميرسي جدا :)

moodysalihamidzic يقول...

الف مليون سلامة عليكى يا هوبا
انا بخاف من سواقتهم حتى وانا راكب معاهم

nA3'oUm HaNeM يقول...

سلامتك يا بت :(

قلت لك بلاش مواصلات :S

عربيتك فين :@

~ Heba ~ يقول...

مودي : الله يسلمك وربنا يستر علينا بجد انا بقيت بخاف منهم قوي وبحس ان ارواحنا في ايديهم ولما نوصل وننزل بنتشاهد :S

نوغتي حبيبتي : انا هربانة من عربيتي بسببهم مش عارفة اعمل اية اساسا
شكلي حسيب البلد دي قريب اي بلد تانية احسن منها اكيد :S

The Seagull يقول...

حمدًا على سلامتك يا هوبة :)
وابقي خدي بالك المرة الجاية با جميل .. اختراع فاااااشل الميكروباصات دي والله :$

~ Heba ~ يقول...

الله يسلمك ياقمر ميرسي :)

Ma7moud So3ody يقول...

ألف سلامة عليكي
:)

~ Heba ~ يقول...

الله يسلمك ياسعودي :)