الأربعاء، 14 مايو 2008



نفسي اعيط

هناك 8 تعليقات:

Mohammed يقول...

خسر دمعه طلع كسبان <------

بلاش يا هبة بالله عليكي

نفسي بقا الكل يطلع من حالة الكآبة دي

ربنا يسعدك يارب

""""" يقول...

تصدقى بالله وانا بكتبلك فى اللحظه دى عايزه اعيط بجد وما قادره اخد نفسى اساسا وحاسه بوجع فى قلبى ذى بالظبط الوجع اللى كان جالى ايام امتحان الفيزياء فى ثانويه عامه !!!

ووالله يا هبه لسه رايجه فى غيبوبه النهارده الصبح واكتشفوا ان ضغطى واطى جدا والدكتور استغرب انى لسه عايشه بعد ما اكتشف ان الدم مش واصل للدماغ اساسا !!!!!

الحمد لله بدأت احس بدماغى دلوقتى بعد معاناه استمرت طوال اليوم واهو عملت شوية تحاليل النهارده وهجيب النتيجه يوم السبت

بس انا حاسه انى مخنوقه اصلا المساله مش مسالة تحاليل وضغط انا فى حاجات حاساها مش عارفه اوصفها !!!!!

ادعيلى يا هبه بالله عليكى .. وربنا يروق بالك يارب

غير معرف يقول...

ايه ده

مالك يا هبة

وأمل مالك

:S

سامحوني لو مش عارفة اطلبكم

مالكم خير؟؟

صبري سراج يقول...

عيطي

غير معرف يقول...

مالك يا هبة والله قلقانة


فيه ايه اللي حصل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

""""" يقول...

هبه روقى كدا واستعيدى نشاطك واكتبيلنا مواضيع جديده خرجى فيها كل طاقتك

كل حاجه بتاخد وقتها وتعدى
محدش بيضحك على طول ولا بيعيط طول الوقت

ربنا يسعدك يارب

nA3'oUm HaNeM يقول...

زمان كنت بعيط بحرقه

دي الوقتي ما بقيتش بهتم اعيط

عارفه ليه يا هوبه ...... عشان مفيش بني ادم على الكره المكوره دي يستاهل دمعه من عيني تنزل

leeno يقول...

هههههههههه

انا فرحان انا مبسوط لا انا متدايق.. هو انا سخن؟؟؟


عيطي لما تحبي عشان حتبقي محتاجة تعيطي

و اضحكي لما تحبي عشان الضحكة راحة ليكي

و ازعلي فوقت الزعل

و حبي على قد ما تقدري و افرحي مع كل لحظة فرح تعدي عليكي


هي دي الحياة و كل اللي قلتهولك اني بقللك عيشيها بكل ما فيها :)