الأربعاء، 24 سبتمبر 2008

مـن الـنـهـــاردة ..





حاسة ان مابقاش عندي كلام اقوله


في اي حاجة


حتى التعليق الطبيعي على اي حاجة .. فقدته


من النهاردة


قررت اخد صفوف المتفرجين


قررت اسمع واشوف واقرا


بس ماتكلمش


ماردش


ماعلقش


مايكونش ليا اي دور


يمكن زهقت .. يمكن معدش حد يهمه كلامي او رأيي .. ويمكن حسيت ان كلامي معدش ليه اي قيمة


ممكن تسموه هروب ..


لكن انا فعلا بقيت حاسة ان طاقة التفاعل مع العالم اللي حواليا بعناصره اختفت تماما


عاوزة اختفي كدة جوة كورنر لوحدي واتابع العالم من حولي بدون ادنى رد فعل مني


ودة متأكدة انه مش حيضايق حد .. زي ماكان فيه ناس متضايقة من وجودي



هناك 8 تعليقات:

Nourhan Sirag يقول...

ابشع حاجه في الدنيا الاستسلام والهروب

مش كويس ابدا انك تقرري تهمشي نفسك بإيدك

مش ممكن ده يبقى حل لاي مشكله في الدنيا

واجهي وقوي نفسك وهاتعرفي تخرجي من اللي انتي فيه

غير معرف يقول...

ليه :)

~ Heba ~ يقول...

نورهان: هو انا عملت اية ولا استفدت اية اصلا لما كنت ظاهرة للناس وبشارك وبتفاعل مع كل حاجة وكل الناس ؟؟؟

مكنتش مرتاحة وكنت حاسة اني invisible

بالعكس كمان .. كنت حاسة ان فيه ناس كتير مش بترتاح في وجودي وسطهم .. حتى صحابي .. بحسهم ابتدوا ياخدوا جنب مني .. فعلى اية بقى .. اريحهم وارتاح انا كمان

الهروب مش حل اه .. لازم نواجه .. واجهت كتير قوي .. بس في الوقت الي انا فيه دة المواجهة وكل الكلام اللطيف دة مش حل

خليني ابقى لوحدي شوية .. اتفرج واتابع من بعيد ..

حكون موجودة في كل مكان .. ومتواجدة في كل مناسبة .. في المدونات وفي ايجي .. بس مش حتحسوا بوجودي .. ودة احسن


ايمان سما مصر : متهيألي انا كدة جاوبت على شؤالك :)

غير معرف يقول...

بت انتي :)

طيب كل سنة وانتي طيبة :)

shabfa2re يقول...

happy eiiiiiiiiiiiid

سواح النت يقول...

هي بوستات السهتنة والتسبيل وشق الجيوب دي اللي جايبانا
ورا
ارحمونا بقي

غير معرف يقول...

حرام عليك

مونتي بوكيه ورد يقول...

عارفه انا اول مره ادخل مجونتك وممكن اكون متابع مدونات كتيره اوي ومبشاركش عشان وقتي الثمين ال بحاول استغله في اني اطلع ال جوايا ولو بسطر زي ال بتكتبيه ماشاء الله
انا مش بجاملك ومش محتاج اقولك اكتر من اني حاسس شعورك دا ومع ذلك مش ناوي ابعد ومع اني هبتدي ادون متاخر برضه مش هبعد ان شاء الله
ياريت تفضلي موجوده عشان عايز اتابعك
وحني عليا ولو بتعليق واحد في مدونتي المهجوره
:]